top of page
Stacked Hardcover Books

Edukacije koje mijenjaju
način razmišljanja 

Vještinama rješavamo svakodnevne izazove u marketingu, prodaji i retailu.

Radionicama koje jasno i praktično pokazuju kako bolje razumjeti kupca, pojednostaviti procese i donositi učinkovitije odluke. Bez teorijskog gomilanja kroz jasne primjere i praktične vježbe učimo donositi odluke koje vode boljoj prodaji, boljim iskustvima i održivijim rješenjima.

Shopping Enthusiasts

EDUKACIJA: ISKUSTVENI MARKETING

Kako kupci stvarno donose odluke i
kako kreirati iskustva koja prodaju

Ova edukacija osmišljena je sve koji žele bolje razumjeti stvarno ponašanje kupaca, psihologiju odluke i principe iskustvenog marketinga. Kroz primjere iz prakse, bihevioralne uvide i poslovno iskustvo iz korporativnih projekata, polaznici dobivaju znanje koje mogu odmah primijeniti u poboljšanju kupčevog puta, povećanju lojalnosti i optimizaciji prodajnih aktivnosti.

Zašto se upisati?
✔ zato što je za kvalitetnu strategiju potrebno razumjeti psihologiju kupca
✔ zato što CRM i loyalty sustavi imaju smisla samo ako znamo što ljude motivira
✔ zato što je retail iskustvo danas ključni diferencijator brenda
✔ zato što je lakše donositi odluke kad se razumiju behavioralni mehanizmi i logika potrošača
✔ zato što je znanje potpuno primjenjivo na vaše konkretne projekte


Što polaznici dobivaju:
Nakon edukacije ćete:

  • razumjeti kako ljudi stvarno kupuju i koje nesvjesne sile oblikuju njihove odluke

  • znati prepoznati ključne točke u customer journeyju koje najviše utječu na lojalnost i iskustvo

  • moći bolje dizajnirati CRM i loyalty aktivnosti temeljene na motivatorima kupaca

  • znati identificirati elemente iskustva koji povećavaju konverziju i zadovoljstvo

  • dobiti primjenjive primjere iz velikih korporacija: što funkcionira, a što ne

  • naučiti kako povezati prodaju, marketing i iskustvo u jedinstvenu cjelinu

 
Komu je edukacija namijenjena?

  • specijalistima CRM-a i loyaltya

  • voditeljima prodavaonica i retail timovima

  • marketing i VM timovima u retailu i FMCG-u

  • svima koji razvijaju kupčevo iskustvo, programe lojalnosti i maloprodajne koncepte

Trajanje radionice:

  • DAN 1 - Psihologija kupca i osnove iskustvenog marketinga (6 h)

  • DAN 2 - Primjena u stvarnim projektima + kreiranje iskustvenih rješenja (6 h)

Grocery Shelf Organization

EDUKACIJA: PSIHOLOGIJA PRODAJE

Kako otkriti potrebe kupaca, voditi razgovor s lakoćom i predstaviti rješenje koje kupac zaista osjeća kao vrijedno.

Edukacija koja pomaže prodajnom osoblju razumjeti kupca, voditi razgovor s lakoćom i prezentirati rješenja tako da kupac osjeti vrijednost. Fokus je na razumijevanju ponašanja kupaca, strukturi komunikacije i stvaranju pozitivnog iskustva kroz svaki kontakt. Polaznici uče kroz stvarne situacije, simulacije i rad na vlastitim proizvodima kako bi sve naučeno mogli primijeniti odmah.

Prodajnom osoblju edukacija donosi:

  • sigurnost u komunikaciji s različitim tipovima kupaca

  • jasnu strukturu razgovora koja olakšava svaku interakciju

  • vještinu postavljanja pitanja koja otkrivaju stvarne potrebe

  • sposobnost prezentiranja rješenja kroz benefite, ne samo kroz karakteristike

  • bolju kontrolu razgovora i lakše zaključivanje prodaje

  • osjećaj profesionalizma i samopouzdanja u svakodnevnom radu

Poslodavcima edukacija donosi:

  • dosljedno, ujednačeno iskustvo kupaca u svim prodavaonicama

  • smanjenje propuštenih prilika u prodaji

  • motiviranije i kompetentnije osoblje

  • timove koji razumiju svrhu svoje uloge, a ne samo „prodaju“


Što polaznici dobivaju:
Nakon edukacije polaznici će:

  • profesionalno otvoriti prodajni razgovor i izgraditi brzo povjerenje

  • prepoznati tip kupca i prilagoditi komunikaciju

  • postaviti pitanja koja otkrivaju potrebe, želje i motivaciju kupca

  • voditi razgovor sigurnije i s manje stresa

  • prezentirati rješenje kroz vrijednost, emociju i korist za kupca

  • uvježbati „mini pitch“ i argumentaciju vrijednosti

  • voditi cijeli prodajni proces od otvaranja, preko prezentacije, do zaključivanja

  • ostaviti kupcu osjećaj da je donio dobru, promišljenu odluku

 
Komu je edukacija namijenjena?

  • specijalistima CRM-a i loyaltya

  • voditeljima prodavaonica i retail timovima

  • marketing timovima u retailu i FMCG-u

  • svima koji razvijaju kupčevo iskustvo, programe lojalnosti i maloprodajne koncepte

Trajanje radionice:

  • DAN 1 - Temelji prodaje & otvaranje razgovora (6 h)

  • DAN 2 - Prezentacija rješenja & vođenje cijelog prodajnog razgovora (6 h)

Nazovite

+385911899629

Pošaljite upit

Zapratite

  • Instagram
  • LinkedIn
bottom of page