
Edukacije koje mijenjaju
način razmišljanja
Vještinama rješavamo svakodnevne izazove u marketingu, prodaji i retailu.
Radionicama koje jasno i praktično pokazuju kako bolje razumjeti kupca, pojednostaviti procese i donositi učinkovitije odluke. Bez teorijskog gomilanja kroz jasne primjere i praktične vježbe učimo donositi odluke koje vode boljoj prodaji, boljim iskustvima i održivijim rješenjima.

EDUKACIJA: ISKUSTVENI MARKETING
Kako kupci stvarno donose odluke i
kako kreirati iskustva koja prodaju
Ova edukacija osmišljena je sve koji žele bolje razumjeti stvarno ponašanje kupaca, psihologiju odluke i principe iskustvenog marketinga. Kroz primjere iz prakse, bihevioralne uvide i poslovno iskustvo iz korporativnih projekata, polaznici dobivaju znanje koje mogu odmah primijeniti u poboljšanju kupčevog puta, povećanju lojalnosti i optimizaciji prodajnih aktivnosti.
Zašto se upisati?
✔ zato što je za kvalitetnu strategiju potrebno razumjeti psihologiju kupca
✔ zato što CRM i loyalty sustavi imaju smisla samo ako znamo što ljude motivira
✔ zato što je retail iskustvo danas ključni diferencijator brenda
✔ zato što je lakše donositi odluke kad se razumiju behavioralni mehanizmi i logika potrošača
✔ zato što je znanje potpuno primjenjivo na vaše konkretne projekte
Što polaznici dobivaju:
Nakon edukacije ćete:
-
razumjeti kako ljudi stvarno kupuju i koje nesvjesne sile oblikuju njihove odluke
-
znati prepoznati ključne točke u customer journeyju koje najviše utječu na lojalnost i iskustvo
-
moći bolje dizajnirati CRM i loyalty aktivnosti temeljene na motivatorima kupaca
-
znati identificirati elemente iskustva koji povećavaju konverziju i zadovoljstvo
-
dobiti primjenjive primjere iz velikih korporacija: što funkcionira, a što ne
-
naučiti kako povezati prodaju, marketing i iskustvo u jedinstvenu cjelinu
Komu je edukacija namijenjena?
-
specijalistima CRM-a i loyaltya
-
voditeljima prodavaonica i retail timovima
-
marketing i VM timovima u retailu i FMCG-u
-
svima koji razvijaju kupčevo iskustvo, programe lojalnosti i maloprodajne koncepte
Trajanje radionice:
-
DAN 1 - Psihologija kupca i osnove iskustvenog marketinga (6 h)
-
DAN 2 - Primjena u stvarnim projektima + kreiranje iskustvenih rješenja (6 h)

EDUKACIJA: PSIHOLOGIJA PRODAJE
Kako otkriti potrebe kupaca, voditi razgovor s lakoćom i predstaviti rješenje koje kupac zaista osjeća kao vrijedno.
Edukacija koja pomaže prodajnom osoblju razumjeti kupca, voditi razgovor s lakoćom i prezentirati rješenja tako da kupac osjeti vrijednost. Fokus je na razumijevanju ponašanja kupaca, strukturi komunikacije i stvaranju pozitivnog iskustva kroz svaki kontakt. Polaznici uče kroz stvarne situacije, simulacije i rad na vlastitim proizvodima kako bi sve naučeno mogli primijeniti odmah.
Prodajnom osoblju edukacija donosi:
-
sigurnost u komunikaciji s različitim tipovima kupaca
-
jasnu strukturu razgovora koja olakšava svaku interakciju
-
vještinu postavljanja pitanja koja otkrivaju stvarne potrebe
-
sposobnost prezentiranja rješenja kroz benefite, ne samo kroz karakteristike
-
bolju kontrolu razgovora i lakše zaključivanje prodaje
-
osjećaj profesionalizma i samopouzdanja u svakodnevnom radu
Poslodavcima edukacija donosi:
-
dosljedno, ujednačeno iskustvo kupaca u svim prodavaonicama
-
smanjenje propuštenih prilika u prodaji
-
motiviranije i kompetentnije osoblje
-
timove koji razumiju svrhu svoje uloge, a ne samo „prodaju“
Što polaznici dobivaju:
Nakon edukacije polaznici će:
-
profesionalno otvoriti prodajni razgovor i izgraditi brzo povjerenje
-
prepoznati tip kupca i prilagoditi komunikaciju
-
postaviti pitanja koja otkrivaju potrebe, želje i motivaciju kupca
-
voditi razgovor sigurnije i s manje stresa
-
prezentirati rješenje kroz vrijednost, emociju i korist za kupca
-
uvježbati „mini pitch“ i argumentaciju vrijednosti
-
voditi cijeli prodajni proces od otvaranja, preko prezentacije, do zaključivanja
-
ostaviti kupcu osjećaj da je donio dobru, promišljenu odluku
Komu je edukacija namijenjena?
-
specijalistima CRM-a i loyaltya
-
voditeljima prodavaonica i retail timovima
-
marketing timovima u retailu i FMCG-u
-
svima koji razvijaju kupčevo iskustvo, programe lojalnosti i maloprodajne koncepte
Trajanje radionice:
-
DAN 1 - Temelji prodaje & otvaranje razgovora (6 h)
-
DAN 2 - Prezentacija rješenja & vođenje cijelog prodajnog razgovora (6 h)


